Organisatie

Opzetten structuur administratie

De basis van de administratie is het bijhouden van een bank- en kasboek. Tegenwoordig veelal digitaal. Voor uzelf een goed werkbare structuur vinden, scheelt u zorgen en dubbel werk. Wij leren u de regels en gedisciplineerd te werken.

Onderhandelingen met leveranciers

In onderhandeling met leveranciers kunt u zomaar door de aanbiedingen, kortingen, bonussen, vooruitbetaalde bonussen en sponsor bijdragen het overzicht kwijtraken. Wij onderhandelen al jaren met succes met leveranciers. Met het oog op een constructieve samenwerking én op het meest voordelige resultaat.

organisatie banner

Medewerkers

Wij bieden ondersteuning in het opzetten van een degelijke personeelsadministratie. Dat is belangrijk om goed geregeld te hebben achter de schermen. Vóór de schermen is het echter ook heel belangrijk dat iedereen servicegericht en efficiënt werkt. Wij geven trainingen aan de medewerkers of ondersteunen u in het geven van die trainingen. Zelf meelopen of een mysterie visit hoort daar ook bij indien nodig.

Projectmanagement

Heeft u een groot evenement te organiseren, een horecaproject te beginnen maar bent u zelf niet de ondernemer, dan kan Tower Horeca Advies u hierbij ondersteunen. Wij kunnen het volledige projectmanagement uit handen nemen.

Verandertrajecten

Wij kunnen u ondersteunen als u het moeilijk vindt om bestaande patronen te doorbreken of te nauw betrokken bent bij uw bedrijf en medewerkers om grote veranderingen door te voeren. We brengen de gewenste verandering en de weg daar naar toe in kaart en nemen de afgesproken stappen nauwkeuring en doelgericht.

  • De kracht van Tower Horeca

    • Eerste gesprek gratis
    • Reageren binnen 48 uur
    • Oud horeca ondernemers
    • We spreken dezelfde taal
    • Groot netwerk
    Direct contact






Vrijblijvend een kennismakingsgesprek inplannen? Neem dan contact met ons op.

Call Now Button06-51663706